måndag 23 mars 2009

så skönt !

ja. det kändes helt otroligt jätte skönt att ha bil igen !
bara det här att kunna åka till viken och köpa den stora säcken med hundmat.
den är billigare och bättre... bara det blev ju lättare nu !
eller att skjutsa barnen till kvarngården ! det kändes skönt att kunna göra det !
det kommer ta ett tag innan jag är helt van vid att köra automat.
men det känns skönare och skönare att göra det !
en sak till som är bättre med denna bil är att det finns farthållare !
då slipper man gasa när man kör långt ! kanon ju !

i övrigt så finns det lite små plcok att kolla igenom. men bilen är jätte fin och än så länge finns inget att klaga på ! den är ju servad en gång om året !
och den är jätte fin inuti.
det finns lite rost. men det ska vi ta rost skydd på så att det inte blir värr.
och så ska jag försöka att vara stenhård med skräp i bilen !
det lutar mot att vi behåller stereon som sitter i och säljer vår mp3 stereo som vi har i den andra. den är smidig den här. trots att det inte är mp3.
men jag har gott om vanliga skivor... så jag kan lyssna på gamla godingar !

i övrigt idag så har jag och leo bara mysat ! tjejerna har varit på kvarngården och gjort spargrisar
och petri har jobbat och michelle har varit i skolan och sen va hon med en kompis!
så Leo och jag har mysat ! nu ikväll hade han lite svårt att komma till ro. men nu sover han så gott på sin plats i vår säng.
jag va nere hos kristin idag och tog en snabb kopp kaffe innan jag hämtade petri. och det va skoj att träffa henne och noah. tyvärr för kort stund. men det blir fler gånger !

nu ska jag ta och sova !
men jag skriver säkert mer i morogn !
jag är jätte trött ikväll !

kraaaam !

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter kanon med bilen, skönt för dig och komma från Gusum lite om dagarna. Hoppas ni mår bra allihopa.
Kramen