söndag 5 april 2009

bra dag! men var tog den underbara vårsolen vägen?




ja... vi har varit hos min syster idag.
jag och Leo och Felicia och Ellen.

petri jobbade i källaren och michelle är ju inte direkt social...
vi åt mat och pratade och barnen försökte leka..
men dom kom inte på något roligt att göra.
efter aten gick vi ut på prommenad. eller jag oc
h sofia och leo i vagnen gick ner. medans magnus lastade in alla barn i min bil och åkte ner till kanalen.
där köpte vi glass trots de trista vädret.
och så lekte barnen i en lekpark en liten stund.

sen åkte vi hem. för timothy hade ont i magen efter att ha ätit en hel burk halstabletter...
lite diarre... stacka
rn...

dagen gick fort. och nu är de kväll.
jag har nyss badat leo och felicia och ellen är ute och leke
r.
michelle sitter vid tv och
petri ordnar lite inför morgon dagen.
jag börjar känna mig trött... leo äter just nu. och kommer snart somna för natten.
så då är de väl min tur också och sova sen...

vi ska se whipe out klockan åtta och sen ska barnen i säng...


nu lägger jag in lite bilder..
min lilla kille växer så de knakar. på tisdag är de dags för
bvc och vägning och mätning och vaccination.
kram på er ..

och god natt sen

1 kommentar:

Tina sa...

åh en sån söt lillprins, ser fram emot att träffa han snart.
Kram på er alla