torsdag 9 april 2009

kärlek !!!!

ja. kärleken lever!!
det kan man i alla fall säga här !
jag har nog aldrig varit så kär som jag är nu !
och kännt att den är lika stark från den jag älskar !
det kanske låter för bra för att vara snat !
och det kanske det är. men det känns så rätt och så bra !
jag är lyckligare än jag någonsin varit.


vi är extremt gulliga med varandra.
vi har inte varit osams på jätte länge.
vi gosar och kramas och pussas och allt sånt.

och vi pratar mycket.
och igår kom ringde jag till min älskling bara för att säga att jag älskar honom.
och när han kom hem från jobbet hade han köpt en ros till mig !
visst är det gulligt ?

vi är nykära helt enkelt.
trots att alla säger att det blir sämre i förhållanden när man har små bebisar !
men vi fungerar tydligen tvärtom !
detta va en nytändning för oss !
trots att det inte va dåligt innan.
men man tog varandra och tiden lite grand för givet !
men inte nu ! nu är vi tacksamma och tar vara på varandra och tiden och barnen !
sååå mysigt !!!


idag regnar det tyvär över lilla Gusum.
inget skoj alls.
och i natt hade felicia feber så hon har hållt mig vaken mycket i natt !
jag tror hon blev kall igår när de va på kolmården !
stackaren !
men trots detta har jag lovat barnen att de ska få gå en liten sväng påskkärring !
för dom vill ju så gärna det !
det är ju bara en gång per år.
och dom brukar få massa pengar och godis och det vill dom ju ha i år också så klart !
och Ellen kan ju inte gå hos sin mamma. och felicia har ingen att gå med i söderköping.
så det blir att passa på en liten stund på dagen idag !
sen vid fem åker vi allihopa till stan. Felicia ska vara hos hasse och Ellen och Michelle ska vara hos Lena ! så det blir en lugn påsk för oss.
mamma och ronny kommer hit på påskafton och klipper våra träd och äter lite påskmat !
det blir nog trevligt om vädret är bättre då !

just nu sover Leo och jag passar på och elda och blogga.
för annars är det inte många stunder man kan sitta vid datan nu !
han gillar att få all min uppmärksamhet min lilla älsklings kille !
nu har jag snart skickat alla inbjudningar.
och då vet man ju snart hur många som kommer och vad man ska bjuda på på dopet.
jag hoppas att alla bjudna kommer.
det blir skoj !
det är ju inte ofta man ställer till med bjudning och fest menar jag !!!


idag börjar påsken så jag önskar er alla en underbart fin påsk.
ät massor av ägg och njut av varandras sällskap !
och förhoppningsvis av ett underbart väder !

kram allihopa !!!



Inga kommentarer: