fredag 10 april 2009

toppen dag !

ja. solen har varit framme hela dagen och det har varit otroligt skönt.
Leo har sovit ute en hel del idag. så skönt när dom kan göra det !
petri har hjälpt några personer med lite olika saker idag.
tony behövde en vedklyv och stigga behövde få en kylare lagad och jimmy behövde hjälp med ett moppe däck.
men trots det så lyckades vi få lite tid för oss själva !

petri bjöd på kina mat idag.
det va verkligen jätte länge sen !
vi åkte till söderköping och köpte en glass.
gick och mysade vid kanalen och bara njöt.
och sen avslutade vi med att ta med kina mat hem!
mycket mumsigt!
jag valde fyra små rätter. eftersom då kan man smaka lite av varje
och petri åt hälften av mitt. jag tog inget ris till mitt för det är ju inte det som är gott.
jag har kvar en portion tills i morgon också...
kan jag ta som mellis.
idag hade vågen hoppat ner lite till och jag blir ju så glad när det händer ! så nu kansk ejag kan börja gå ner ordentligt igen !
det vore ju bra !
kroppen i övrigt börjar ju återställa sig efter graviditeten...
det vore bara så skoj om jag kunde gå ner 5 kilo till innan dopet. vilket jag knappast tror är möjligt ! men jag skulle bli tok glad.

i morgon kommer min mamma och ronny hit och hjälper oss klippa träd och fixa i trädgården !
det ska bli skoj att få lite ordning !
jag tänkte försöka kratta upp sågspån och sånt där vi hade veden !
det är ju mindre skoj ! men man måste ju !
jag hoppas att Leo kan sova gott i vagnen !

nu ska jag snart sova !
men jag skriver snart igen !!

puss och kram på er !
och ha en underbar påskafton i morgon !!!


Inga kommentarer: