fredag 5 juni 2009

oj. ikväll är jag trött. inte för att jag gjort så mycket idag.
men ändå så känner jag mig helt slut !
jag har i alla fall lyckats träna på wii i en halv timma. så det känns ju skönt.
jag hade Leo i bärselen och körde ett mjukt pass.
det kändes skönt i kroppen.
i morgon blir det att ta in mer ved, hoppas jag ! och så ska jag försöka att trimma klart diket om vädret tillåter det ! jag vill inte ha mer regn nu !
jag vill ha lagom varmt och soligt !
dessutom vill jag ha lite pengar så jag kan handla skojjiga saker och kläder.
allra helst till barnen.
men jag har typ inga kläder som sitter som dom ska längre.
när man varit gravid och gått ner 55 kilo så behöver man uppdatera garderoben. men det kostar ju massor så det blri nog aldrig av.
men bara att tänka tanken och dagdrömma lite om att ha typ tre eller fem tusen att shoppa för. nya byxor och tröjjor och underkläder.
eller en tusen lapp bara. men det får man väl inte så mycket för idag !
eller om någon gav mig femtusen och sa åt mig att åka till ullared och shoppa enbart till mig själv.
fatta vilken dröm !

kanske i framtiden !


idag har vi i alla fall bytt den blå ofungerande bilen mot en moppe till petri.
skönt så är man av med den bilen.
och har mer plats på parkeringen !
och petri har en moppe som förhoppningsvis fungerar att åka till jobbet med.
så alla nöjda och glada.
hoppas bara alla idioter ger fan i att ta våra saker nu !
jag gillar inte tjuvar !

Leo sover nu så snart är det dags för oss andra också !
men det kommer nog ett inlägg från mig i morgon igen !

puss och kram på er !

natti natti !

Inga kommentarer: