söndag 5 juli 2009

god kväll.
nu är det söndag och allt börjar återställa sig till det normala.
tjejerna kom hem för ett par timmar sen och ska snart sova.
Leo sover som en stock.
petri jobbar i källaren , så allt är nästan som det brukar !
jag sitter och äter en knäcke. och dricker kvälls kaffe.
det regnar lite smått ute och kallt är det !
jag ska snart säga god natt till tjejerna sen ska jag hoppa in i duschen !
ska bli skönt för jag har frusit större delen av dagen !
idag har jag städat och jag skulle klippa gräset men eftersom petri måste ha Leo då så skulle jag vänta tills han fick tid. och det fick han aldrig för när han väl hade svetsat klart så började det regna.
men jag får hoppas att det är uppehåll i morogn när han kommer hem för då tar jag gräset då ! det börjar bli tok långt !
så har jag faktiskt hunnit med att träna i 30 min idag. så det känns ju bra !
skulle vara gladareom jag hade hunnit en timma. men man får vara glad för det lilla ! tiden räcker inte alltid till för en mamma !

nu trodde jag att jag skulle få äte min macka här i lugn och ro.. men nu vakna Leo efter som svea beslöt sig för att klia sig konstant i 10 minuter så att han garanterat skulle vakna !!! så ingen lugn kvällsmat eller dusch för min del .


så nu får det vara färdig bloggat för denna dagen också ! efter som Leo inte vill vara vid datan !
men jag kanske kan skriva i morgon igen !!!

kram på er alla !!!

natti natti !!!

Inga kommentarer: