tisdag 25 augusti 2009

trött... hela tiden !

jag är så otroligt trött just nu !
igår kväll gick jag och la mig kvart över åtta.
och tur va väl det för Leo har varit vaken lite i natt !
jag orkade inte ens träna ordentligt igår kväll. sju minuter sen gav jag upp.
och det är ju inte likt mig !
så det känns som om jag ska ta det lite lugnt. kanske håller på och bli sjuk!
man vet ju aldrig !

idag har jag fikat med eva i sörping. och vi har pratat och haft trevligt !
vi bestämde att vi skulle ses snart igen !
det är alltid skoj att träffa henne.
efter det va jag på utvecklingssamtal i skolan !
träffade felicias och ellens nya lärare som också är ny för skolan.
hon har tidigare arbetat i ringarum.
så det blir spännande och se om det kommer att gå bra...
hon verkade lugn så jag hoppas att hon är snäll.

sen åkte felicia och ellen till melina och jag åkte hem.
jag skulle egentligen bara hem och gå på toa och byta blöja. men det blev att Leo somnade och jag passade på och kolla datan.
så i stället blev det att åka till viken med petri och Leo för att han ville köpa ett tändstift.
så vi handlade lite och åt lite snabbt och halv sju hämtade vi barnen hos Melin !
dom hade haft en toppen dag !

så nu äter dom kvällsmat och jag sitter och spelar bingo på svenska spel...


snart dags att sova !
kram !


Inga kommentarer: