tisdag 8 september 2009

härlig dag i söderköping !

hej...
idag har Leo och jag varit hos min mamma i söderköping..
vi har hjälpt henne att nåla klänningarna till medeltidsdagen.
hon har sytt och jag har nålat.
tyvär hann vi inte så mycket som vi hade velat. men jag får åka in någon mer dag i veckan om det behövs.
Leo sov gott i nästan två timmar och då fick vi det mesta gjort.
klänningarna blir så fina.

i övrigt så är det min andra dag i dag som jag försöker att bara äta frukt och modifast och kaffe.
och det går bra faktiskt.
middagen äter jag ju också eftersom den är så viktig för mig med protein och så.
tills idag från igår hade jag gått ner ett kilo. så hoppet finns att jag kan gå ner till kirurg återbesöket.
det vore under bart !
och kanske i morgon får jag ändra på min viktticker.
det vore också underbart !

idag har jag även skickat vinnarmail och hållt på med en massa åsnt somhar med tradera att göra.
för jag har en massa aktioner som avslutades idag.
och jag tjänade ganska bra på de.
totalt sålde jag för 1218 kronor...
känns toppen nu när vi inte har så mycket pengar..
så det blir nog att lägga ut fler annonser nu !


men nu är klockan snart tolv på natten och dags att sova...
så natti natti på er !!!

kram !!

Inga kommentarer: