tisdag 18 maj 2010

en trött dag idag !
skulle kunna somna när som helst känner jag !
men men, Leo vill vara vaken så då är det bara att vara vaken !
jag tänkte jag skulle försöka vila sen om han vill sova på eftermiddagen !
men det vet man ju aldrig !
nu ska vi snart gå ut.
frisk luft är nyttigt både när man är trött och när man ska bli trött.
idag har jag rensat ur saker från toan här nere. kastat en massa saker som jag aldrig använder. och så har jag eldat och vi har badat.
och fixat till oss.
jag har även hunnit prata med både mamma och syrran i telefon!
arbetsförmedlingen ringde också så jag ska dit den 1 juni.
tycker det är dumt. men det är ju ett måste.


sent igår kväll fick vi hem vår ved också...
den här gången köpte vi den på en annons där hemkörning ingick och det är ju bra. igår va vi ju även iväg och hjälpte tony få hem sin ved. så nu har vi alla ved för ett tag. nu ska vi bara såga den och få in den också!
och det är ju bara petri som kan såga så de tar ju lite längre tid då.
men vi får hoppas att vi får de gjort innan semestern.

Inga kommentarer: