måndag 17 maj 2010

när man har en buse som gör allt han inte får...... då hinner man inget alls...
jag vill ha ett staket...NU..... någon som har gunnebonät eller vet någon som har ?
eller finns det någon som vill skänka ett till mig så jag slipper bli livrädd varje gång lilleman rör sig på gräsmattan !
jag va ute och hängde tvätt och under de få minuter det tar så rymde han två gånger.
jag skulle behöva klippa gräset för det är säkert 15 cm långt. men det kan jag inte !
här inne hinner jag ju mer tack vare att han kan göra sina hyss i hallen vardagsrummet eller köket. han kommer ju ingen annan stans !
denna vecka bor michelle hemma och tack vare det så har jag inte sovit sen fyra eftersom hon förde ett herrans liv när hon gick upp och då vaknade Leo för att efter mycket om och med somna om igen vid sex hugget när michelle hade gått.
så när tjejerna kom upp vid kvart över sex hade jag ingen lust att gå upp. men det va ju bara att göra det !
mindre pigg.
så nu är jag trött som en gnu !
så nu när Leo sover en middags lur ska jag passa på att ligga i soffan och slappa en stund!
skriver kanske mer här senare !

kram på er !

Inga kommentarer: