lördag 15 maj 2010

underbart !

det är så underbart härligt .
att ha barn !
mina barn är det som betyder mest av allt i hela livet och hela värden när man tittar på dom och tänker på allt vi varit med om och allt underbart med dom så stannar tiden och man vet att dom är helt klart de bästa barnen som finns......
idag va vi hos syrran. och jag tittade på min dotter.... felicia hon måste vara den snällaste och mest stolta stora systern i världen !
och när jag tittar på lilleman som också har ett hjärta av guld och en massa charm så vet jag att dom både fått fina hjärtan och en massa snällhet i sig !
jag är en otroligt stolt mamma.
och mina ingifta barn är helt otroliga dom med.
jag kan nog inte få en finare familj.
en underbar man och fyra underbara barn och en på väg.
som kommer bli lika underbar !


dagen idag har varit toppen och det har varit sommarvärme.
kalas hos syrran för timothy fyllde 7 år. och vi allihopa va där utom min äldsta bror med familj.
det va trevligt på alla sätt och Leo passade på att charma allihopa tillsammans med syrrans hund freja . dom är förtjusta i varandra !
Leo gillar alla frejas pussar och skrattar gott av dom !
och när allihopa i rummet skrattade så blev han jätte lycklig och gjorde allt tio fallt mer.
så himla sprallig och fin .

när vi kom hem grillade petri kött och jag gjorde en feta ost sallad.
det va mycket mumsigt måsta jag säga och man fick en känsla av att sommaren är här !
sen kom regnet och åskan så Leo fick ett bad och sen mysade vi med sago bok och pussar fram till läggdags !


nu ska jag fortsätta se filmen om janis joplins liv.den verkar lite små rolig !
men jag skriver snart igen !

god natt på er !

Inga kommentarer: