fredag 14 maj 2010

gäsp.suck.morr

min lilla kille väckte mig klockan sex idag och jag gick ju inte direkt och la mig tidigt så jag känner mig ganska sliten nu!
men det är bara att gäspa och hoppas upp och göra en mysig frukost och en stor kopp kaffe !
så nu är frukosten intagen och leksakerna utspridda på golvet igen.
jag ska snart lägga i en hårfärg i håret . sen ska sminket på och jag har lust att fixa till mig lite extra idag ! timothy fyller år idag. min syster lilla kille. han blir sju !
så det blir att åka dit och mumsa tårta.... tror jag i alla fall!
min snuvahar inte blivit värr utan den håller sig som den varit så det bryter nog inte ut till något värre i alla fall !

nu är jag inne i vecka 24. tycker att tiden går ganska långsamt nu !
men samtidigt händer det mycket i magen.
den hoppar och skuttar och det är helt underbart !
petri kan känna tydliga rörelser nu !
barnen har inte haft chansen än. men det kommer.
igår va vi i linköping och köpte båtsaker på biltema
jag fick ett par skor också eftersom mina adidas har hållt i tre år nu. men nu ser man att dom inte vill längre. och klackskor när man är gravid är inget skoj alla gånger. så det blev ett par svarta gympa skor. helt ok !
leo fick också ett par eftersom hans blev så billiga, 49 kr.
vi kollade runt lite till tjejerna också men det är lika bra att dom är med nu för tiden eftersom dom bildad sig egna stilar och smaker.
i förrgår va vi hos brorsan och sågade ved och eldade och fixade med den ena hästhagen.
den blev inte klar men en bit på vägen !
det tar tid att fixa med sånt. och allra helst i ösregn.
bilder på det kommer.


nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och kolla på antik rundan usa.
lite skoj att se det ibland.
sen blir det att färga håret och fixa till sig !
ha en toppen dag allihopa !

puss puss !

Inga kommentarer: