söndag 9 maj 2010

jag sitter och kollar runt lite på tradera efter lite mammakläder.
kollad elite på bebis kläder. men det känns som om det kan vänta ett par månader till.
jag har ju ganska mycket efter Leo och skulle det bli en flicka så får jag köpa till lite mer tjejiga kläder sen !
men jag behöver lite nya kläder. och vad är bättre än att köpa dom via tradera.
ska kolla vilka jag ska lägga bud på !

jag är jätte trött idag. ska nog snart krypa i säng men tänkte uppdatera lite här först !
i fredags hade vi myskväll med tjejerna och Leo.michelle åkte till sin pojkvän.
vi såg på tallang och mumsade lite chips.
på lördagsmorgonen ringde veckarklcokorna tidigt och vi gav oss ut till brorsan för att jobba i skogen ! trots att det regnade nästan hela dagen så va dagen jätte bra och vi hade kul !
leo tyckte det va super kul att kliva omkring i vattenpölarna och tjejerna tyckte det va kul att busa både inne och ute !
mamma och ronny va med där och hjälpte till !
vi ska förmodligen dit på torsdag igen !

jag har haft en konstig smärta på vänster sida av magen hela helgen.
det sitter under revbenen på vänstersida och känns som om en kniv går in och ut varje gång jag rör på mig och det blir värre när jag äter !
skumt. jag ska förmodligen ringa barnmorskan i morgon och kolla om hon har några råd. för detta är inget skoj alls.
bebisen hoppar och far där inne så jag tror det beror på magsäck eller tarmarna ! men jag vet inte och jag avskyr att ha ont. !


veckan som kommer blir lugn.
det enda som vi planerat är att åka till jim på torsdag
då barnen är lediga.
då kan vi lämna dom till hasse och lena på vägen hem så får dom en lång helg hos sina andra föräldrar. i övrigt så blir det lugnt.
försöka vara ute lite om vädret kan bli lite bättre.
borsta och duscha svea och fixa med henne så hon blir vårfin !
kanske även skicka efter lite kläder fårn ellos eller hm.



nej... nu ska jag se klart det jag ser på tv för att sen krypa ner !

sov gott !

kram !

Inga kommentarer: