onsdag 19 maj 2010

kvällens inlägg.

sitter här i lugna kvällen....
alla barnen sover. Leo va så trött så trött.
det är kvalmigt och kladdigt åskan kom ju inte
igång så mycket som den borde ha gjort
för att den skulle kunna rensa luften.
Leo va alldeles kladdig på armarna när jag la honom.
stackaren. så i natt sover han bara i body.
han kryper ju ändå intill mig eller petri om han fryser under natten
jag la ett lakan på honom nu också så att han inte ska frysa ifall han gör det !
men det tror jag absolut inte!
just nu lyssnar jag på lite bra musik
bland annat lite DIO. och just nu christer björkman med i morogn är en annan dag!
det finns mycket bra svensk musik som man inte minns alltid.
då är det kul att kunna plocka fram de små godingarna.
så det blir lite gott och blandat ikväll..

i morgon åker Leo och jag till söderköping och handlar lite inför helgens kalas. då vi ska bowla med tjejerna och deras kompisar för att varken ellen eller felicia haft kalas i år, så då får det bli bowling och tjejkväll.
med lite pizza och chips och mys.
så det ska jag handla till i morgon.
plus att allt här hemma är slut så jag får väl kolla om jag orkar handla lite sånt också ! det måste man ju !
får se om jag även åker förbi madde och kollar på vaggan jag eventuellt ska köpa.
men hon skrev att hon va förkyld så vi får se !


men till willys blir det i alla fall....



nu ska jag snart hoppa in i duschen sen ska jag sova.
känner inte för att vara vaken längre !
känner mig lite låg ikväll...
tänkte försöka ändra på det !
så om jag sover kanske morgon dagen blir kanon bra !


sov gott allisammans !

kram !

Inga kommentarer: