söndag 6 juni 2010

söndag

idag är det söndag och jag har fått lite gjort i alla fall.
jag har tvättat en massa tvätt, diskat och lagat mat, eldat så alla kunde duscha och städat av. lekt med Leo ute och inne och spolat av bilen.
nu har jag även suttit och skickat vinnarmail till alla avslutade aktioner som vi hade på tradera .
och nu ska jag snart fota fler saker som ska ut på både blocket och tradera.
det blir ju lite extra pengar i alla fall och är man fattig så är man !

tjejerna är och badar.
det är tredje gången dom får åka själva och bada.
det känns nervöst och bra. dom är ju 11 år och jag tror att domär tillräckligt mogna båda två för att ta det ansvaret.
och domär både stolta och glada över det !


michelle drog iväg till stan. hon har mognat från att vara ett barn till att bli tonåring över en natt. så henne ser vi inte mycket av längre.
men det är ju kul för henne...


nu ska jag sätta fart igen. men jag kanske skriver igen senare !

kram och ha en underbar kväll i solen !
för det tänker jag ha !

Inga kommentarer: