fredag 4 juni 2010

lördag morgon !

härligt att vakna upp och solen skiner.
man blir så pigg och glad.
Leo har sovit väldigt bra i natt också.
och klockan tre idag blir det tre dygn sen jag ammade sist !
så nu är vi amningsfria här. och det går toppen !
är glad att det har gått så bra som det har gjort.
lätt som en plätt helt enkelt... hi hi !

idag händer väl inte så mycket vad jag vet !
det är gusumsdagarna här vilket innebär lite
festligheter för folket i byn.
så tjejerna vill väl gå bort dit en sväng antar jag !
och i övrigt ska jag fota massor.
och skriva ett vinnarmail.
hålla på med tradera så mycket det går !
vi ska även plantera en syren och en kaprifol som har fått flytta runt lite !
så dom ska stå runt päronträdets fot. så tänkte jag bygga en rundel där så att det blir fin fin.... måste bara hitta stenar till det också.


av någon lustig anledning ökar jag i vikt väldigt mycket just nu .
så totalt har jag nu gått upp 13 kilo.
om jag fortsätter i denna takten jag ökar nu så lär jag sluta på 110 och det vill jag absolut inte.
jag gick in i vecka 27 igår.
så jag har ca 11 - 12 veckor kvar.
visst längtar jag efter bebben, och jag längtar efter att få börja träna och banta ner mig till 70 kilo.
eller 75. jag längtar efter att få träna och allt.
så den här gången ska jag sätta fart så fort jag får för barnmorskan !



nej... nu ska jag börja göra mig i ordning.
men jag kanske skriver senare !

puss och kram på er !


Inga kommentarer: