söndag 30 maj 2010

ja här sitter jag igen. och lägger ut fler annonser på tradera. fasiken va mycket jobb det är för det lilla. först fota, sen skriva och lägga ut allt på annons. för att sen vika och fixa i ordning allt och lägga det på ett ställe där man vet att man har det.
allt ska vara helt och rent och genomgånget innan annonserna sätts ut !
så jag vet inte om jag kan kalla det lättförtjänta pengar.
men vad gör man inte för att få lite extra.
petri ska rensa bland sina fiske drag idag också så får vi se hur det funkar att sälja sånt.
ska bli kul att se.
kläder är väl kanske inte det bästa men ibland blir det ju lite pengar i alla fall.
en sak som funkar är ju moppe delar, men det har man ju inte hur mycket som helst ligger !
vi har två saker av det som jag ska fota och lägga ut idag också !
så kanske man får in lite pengar som sagt.
får se hur mycket jag hinner innan lilleman vaknar.
förhoppningsvis allt ihop i klädväg.
det är ju inget jag tycker är jätte skoj att göra. skulle hellre göra något annat vettigt men man behöver ju pengar och detta är ett sätt.


idag ska jag spendera dagen med att sätta ut annonser, städa och fixa.
och under tiden hoppas jag även att jag kan umgås med min lilla kille och min stora kille.
leo började dagen med att vara en klåfinger kille som skulle slänga saker överallt. ta ner saker från bord och byråer och ja riva stället helt enkelt.
men nu vilar han och laddar upp batterierna igen så han orkar köra järnet i eftermiddag också !
så det blir nog att vara ute lite också idag.
kanske åker vi till mamma och firar morsdag också men jag har ej bestämt mig ännu !

när jag vaknade i morse hade jag paket att öppna från felicia.
och ett jätte fint brev. jag fick ett fint armband som det stod mamma på.
så gulligt !
älskar min lilla flicka så mycket !
fick tårar i ögonen faktiskt !


jagvet inte riktigt vad jag ska ge till min mamma.
men jag har ju en liten stund på mig att fundera !
idag är det ju även felicias dopdag.
så jag måste fixa något litet till henne också !
och då kan man ju även passa på att fira ellens dopdag med.
petri minns inte när den va och lena skulle ta reda på det men det har hon nog inte kommit ihåg. så vi får väl slå ihop dom lite till att börja med !

nej. nu får jag inte skriva mer. men jag kanske skriver senare igen !

kram på er och ha en toppen söndag och morsdag.





Inga kommentarer: