måndag 31 maj 2010

ibland så !

nu har jag klippt gräset. jag lämnade vedsidan till petri
för min ork gick inte hela vägen.
så nu hoppas jag bara att jag inte får ont i fogarna i morgon !
det är ju aldrig skönt.
så jag har fått lite gjort idag i alla fall.
diskat, lagat mat, tvättat,klippt gräset, eldat, badat Leo, gått med svea, plockat i ordning, handlat.
så även att jag är gravid så får jag lite gjort i alla fall.
och lagt ut en hel del annonser på tradera. och ikväll tänkte jag fota en massa fiskedrag och sånt för att kunna lägga ut dom på annons också.
petri skulle rensa.
de va skönt att klippa gräset och känna att man gjorde något annat än att bara vara mamma och jaga den lilla gossen !


nu sitter både Leo och tjejerna och äter kvällis.
petri håller på med båten och michelle har inte kommit hem än !
jag passar på att blogga lite.
sen är det dags att lägga lilleman och sen efter det fota.
senär nog även jag den tröttaste varelsen på jorden !


ska kolla om jag kan åka in till stan i veckan och hälsa på tette.
jag tror både Leo och jag behöver komma ut ur huset.
jag allra helst.. jag måste träffa folk så att mitt självförtroende inte dör ut helt..
just nu är jag folkskygg till tusen !
och det måste jag nog ändra på !
har aldrig kännt mig så fet och ful förut i mitt liv. och jag vill inte ens gå till birsa ensam för jag får panik om någon tittar på mig lite för mycket !
och så ful är jag väl inte egentligen ?
jag vet inte, jag vet bara att jag måste börja le lite mer igen !

nej... nu ska jag göra lite nytta !

kram !

Inga kommentarer: