söndag 22 augusti 2010

nu är det kväller

och det är väl bara att konstatera att bebisen valde att inte komma på en söndag i alla fall inte denna veckan ! kanske nästa !
den lilla är kvar och det är alldeles cool lugnt där inne så det lär nog dröjja!
men nu känns det lättare . av någon anledning bestämde jag mig i morse för att har jag väntat så här länge så vad gör ett par dagar för skillnad... även om jag går över tiden så är det max tre veckor kvar . för om jag går över tiden så blir det snitt max en vecka efter bf datumet.
så med andra ord senast den 16/9 ska lilla bebben va ute. det känns ju avlägset när jag skriver det måste jag säga. men tre och en halv vecka är ju inte hemskt mycket.
och man får väl se till att man har en massa att göra.
då går ju tiden fortare.
och med tanke på att Petri börjar jobba i morgon och tjejerna börjar skolan så lär jag inte ha brist på saker att göra.
det blir ju automatiskt lite annat då skolan kommer igång och jobb.
dels är jag ju ensam med Leo på dagarna så vi styr ju på ett annat sätt.
och dels så är det en hel del läxor och matsäckar och annat !

jag funderar över om Leo och jag ska försöka gå ut och gå korta promenader nu när vi är själva.
det får ju tiden att gå och vi får frisk luft och kanske påverkar det mina sammandragningar !


idag har jag haft ont runt naveln.
vet ej varför men jag funderar över att ringa bm i morgon och fråga om råd ! vi får se !
i övrigt har det varit lugnt som tusan idag. förutom mitt humör förståss.
som va allt annat än bra på förmiddagen !
men det blev ju bättre vart efter dagen gick.
ibland får man bli sur det måste man väl.... och vad vore det utan att man kan ta en konflikt med familjen. det behövs ju också ibland !


nej nu ska jag slå in en massa tradera paket.
sen ska jag natta tjejerna.
sen ska jag nog natta mig själv tidigt ikväll...
det blir ju upp kvart över sex även för mig !


ha de gott. skriver säkert en sväng i morgon igen !

bye bye !



Inga kommentarer: