torsdag 2 september 2010

nej vi har inte åkt till bb än!

det är ju förvisso ett par dagar kvar. en vecka exakt.
jag går in i vecka 40 i morgon.
men jag tycker nog allt att den lilla kan komma i natt !
jag har haft sammandragningar hela kvällen.
så nog borde jag få åka nu !
petri är genom förkyld.
ellen är små förkyld. felicia börjar snuva ihop sig.
och Leo verkade också som om han kommer åka på skiten!
jag hoppas både han och jag slipper !
jag vill inte va dyng sjuk när jag föder barn inte heller de första dagarna i bebisens liv.

idag kom pekka och riitta och hälsade på.
ingen lång stund tyvärr. men vi hann prata lite !
och dom tyckte Leo va lik sin pappa så de e ju kul att höra !

en annan rolig sak som kom fram idag va att petris farfar fyllde år den 4 september och nu ikväll fick jag reda på att min morfar fyllde år den fjärde också !så de vore ju kul om bebisen kom den fjärde... hihi. lite speciellt.
men samtidigt så vill jag att den lilla krabaten ska komma i natt....
hanna fick sin lilla kille idag.
så underbart för henne att ligga och lukta bebis nu. som jag längtar !
det är jobbigt när man längtar !
jag tror hela familjen längtar just nu !


ja ja. vi får se när han/hon kommer.
petris pappa och Riitta tror att det blir en pojke i alla fall... och det verkar som om alla tror det !
jag vet som sagt inte vad jag tror !


nu ska jag fortsätta se på antikdeckarna på tv....
men jag skriver snart igen !

kram på er !

håll tummarna för att jag får bebisen i natt ! hi hi !

Inga kommentarer: