tisdag 8 mars 2011

dagarna travar på......

ja... idag är det min åttonde dag av lite mer hårdsatsning.
det har väl gått både bra och dåligt !
vissa dagar har jag skött både mat och motion kanon bra !
men vissa dagar blir det lite si och så....
jag har gått två promenader om dagen alla dagar utom två och det har berott på att vi rensat vinden på saker och storstädat övervåningen och gjort i ordning gymmet och myshörnan ! så nu är gymmet i ordning för att användas. vilket är skönt för mig

idag tog jag boliden runt. super skönt i solen. så åkte jag och kollade hur långt det blev. och det är totalt 6,8 km runt. jag hade hoppats att det skulle va mer.
men jag kommer ju gå en runda till ikväll så jag får nog ihop en mil !
morgon rundan gav 9600 steg och kvällsrundan brukar i regel ge ca 6000 steg. så då får jag ihop över 15000 steg vilket är mitt plus mål. mitt första mål är alltid att nå 10000 steg. och det har jag inte gjort de två sista dagarna då det bara blivit ca 9500 steg. men det är ju nära i alla fall.

nu blir det en liten lätt promenad i viken också medans petri är på arbetsförmdlingen !

skriver mer senare !

puss puss!

Inga kommentarer: