söndag 13 mars 2011

försöker förstå.
hur ska jag lyckas gå ner i vikt så effektivt jag kan ?
sk ajag äta mer för att förbränna mer.
som läget är just nu så äter jag ca mellan 2000 och 2500 kalorier per dag . jag förbränner i snitt ca 1300 kalorier per dag .
så det kanske är för lite?
men hur ska man veta !? jag är jätte dålig på sånt.
jag brukar vara dålig på att räkna kalorier med. och de är inget jag gillar att göra. tycker det bara tar en massa tid.
men eftersom jag så gärna vill nå mitt mål så känns det bra att räkna...

jag mailade min dietist idag. jag hoppas att jag kan komma dit så jag kan få lite rätsida på mina funderingar !
jag måste ju kunna nå mitt mål.
så svårt kan det ju inte va ?
ca 10 kilo till skulle jag vilja rasa ner lite snabbt !
men ingenting verkar gå snabbt för mig !


varje dag i ca tre veckor nu så har jag gått 2 promenader om dagen på totalt ca 1,3 mil. och sista dagarna nu har jag lagt til orbitrekk eller x-box träning till de.
jag har en hemsk träningsverk i mina ben. och på sätt och vis ör det ju skönt för då vet jag ju att jag gjort någe.
men jag tycker att jag borde se mer resultat på vågen snart för jag blir så ledsen när inget händer. lite har väl hänt. men varför kan det inte gå lite fortare.
jag vill ju helst nå mitt mål innan mj. men detverkar jui nte funka !

mn om jag får komma til dietisten så blir det skönt att få ställa sig på vågen för deras våg mäter även om man har minskar i fett och ökat i muskler. och det är ju bra !


nej nu ska jag hoppas in i duschen...
är hemskt trött.........


natti natti !


Inga kommentarer: