onsdag 16 mars 2011

idag ska jag till Dietisten !
mycket tack vare att jag står näst intill stilla i vikt.
och jag tränar och tränar och går och går och tycker inte
att jag äter allt för onyttigt !
men det kanske jag gör. eller så äter jag på tok för lite.
så det ska hon få kolla lite på !
och så ska jag även få väga mig på deras våg som mäter både kroppsfett och muskelmassa så då får man ju se lite mer vad som hänt på den punkten.
jag är bara så rädd för att det inte ska ha hänt någe.
förstår hur besviken jag skulle bli efter att ha gått långpromenader i tre månader och två promenader om dagen i snart en månad pluss träningen på orbitrekken och på x-boxen.
om inget har hänt så undrar jag vad jag ska göra för att få någe att häda.
tyvär sitter mina extra kilon på rumpan och låren.
midian och magen har jag i princip redan gått ner mer än innan jag blev gravid med Nikita. men rumpan är 4 cm bredare och låren är 6 cm bredare typ .
det gillar jag inte alls. för det verkar vara svårare att få bort fett på dom delarna än på magen !
men det är väl bara att fortsätta kämpa vad mer kan jag göra?
det värsta nu är att jag fått benhinneinflammation.
och det är inte alls kul för det gör fruktansvärt ont när jag går.
menom jag får tag i en motionscykel så ska jag köpa en så att jag kan träna med den i stället. för det skulle tydligen vara bättre just tills benhinneinflammationen gett sig !

men nu måste jag göra mig i ordning!

puss och kram !


Inga kommentarer: