onsdag 6 juli 2011

idag är det onsdag !

ja det är det och jag har gått ner ett par hg till. och det gör mig glad. så nu har jag gått ner 6,5 kilo.
jag hoppas det blir i alla fall några till som försvinner lätt.
jag mår så himla bra. känner mig lixom mer ren när jag inte äter en massa skit som man inte ska. alltså kolhydrater och sånt bajs. blir jag sötsugen så äter jag läkerol.
och jag äter mer frukt och en lagad måltid varje dag resten shake. och det känns skönt i kroppen. jag gillar inte känslan av att vara proppmätt.
man blir trött och orkeslös och allmänt äcklig i kroppen.

jag har klippt gräset idag, det va också skönt för kroppen att få jobba lite.
och så har jag eldat och plockat lite.
sen har jag inte hunnit mycket mer. ringt vårdcentralen och kommunen och duschat Nikita och sövt båda barnen och varit och handlat .
nu lagar jag mat.
idag blir det korvstoganoff med ris. det va ett tag sen så det kommer nog smaka ganska gott.
sen funderra jag på om jag ska försöka plocka lite vinbär för dom börjar mogna och jag ska nog be mamma göra gelé . det är mumsigt att ha i vinter.


på fredag och lördag ska vi stå och sälja ringar och fiskegrejjer på karnebåtfestivalen i viken.
hoppas vi säljer bra för det kostade lite mer att stå och sälja.
så minst 30 ringar måste jag sälja för att enbart få avgiften tror jag !


men jag hoppas att petri säljer fiskegrejjer i massor eftersom det brukar bringa in mer pengar än smycken !


nu ska jag fortsätta med maten.
sen ska jag ut ! för nu lyser solen !

skriver mer senare kanske !
eller så får det bli i morgon ! man vet aldrig när lusten faller på !


ha en toppen dag !

puss och kram på er !

Inga kommentarer: