tisdag 5 juli 2011

skönt att se vågen ticka neråt !

nu har jag gått ner 6, 2 kilo sen 2 veckor och 1 dag tillbaka !
och jag mår jätte bra ! nu har jag ju börjat äta lite igen.
och det känns både bra och mindre bra.
jag dumpar lättare nu än innan fastan!

jag skulle varit inne och tagit blodprov idag, men jag orkade bara inte. så det får bli en annan dag !
kanske i morgon då jag ändå kanske måste åka in med felicia som har öroninflammation. hon fick de när de var i turkiet.

idag har varit en sån där tråkig trött dag med regn och rusk större delen av dagen ! så inget har väl direkt blivit gjort.
men det blir nya tag i morgon och hoppas att jag kan ta en promenad med barnen. och hoppas att jag kan klippa gräset för annars blir det för långt !
ska även städa Leos pool om det är bra väder.



i övrigt så är jag ovanligt trött. men det blir säkert bättre vart efter !
fastan har väl tagit på krafterna.
sen tar det ju ganska mycket på kroppen att inte träna.
jag som är van vid att träna !
så nu är det dags att sätta fart på fläsket med ordentliga promenader!

nu ska jag strax krypa ner!

kram på er !



Inga kommentarer: