tisdag 7 januari 2014

slut!

i morgon tar barnens jullov slut. småttingarna ska till dagis och felicia och ellen återgår till skolan.
för min del som har jobbat hela tiden har deras ledighet inte märkts mer än att dom små varit mer rastlösa än i vanliga fall.
så för deras del kommer de nog bli skönt att komma i vanliga rutiner igen.
mina rutiner är ju som dom är. ganska lika varje dag. förutom att jag slutar lite tidigare vissa dagar och faktiskt hinner umgås med familj vänner och fixa och dona lite hemma.
det enda som jag känner att jag inte hinner så mycket som jag skulle vilja är träningen och felicia.
eftersom felicia bor så mycket hos sin pappa på grund av skolan och kompisar så blir d ett inte så mycket.
men det kommer bättre tider.
i morgon är det redan den åttonde januari. satan va de går fort.
i slutet av veckan ska det bli snö säger dom.
inget jag vill. men barnen vill säkert. och det är fint och roligt. men jag gillar inte att köra bil när det är snö. :-(

ska se om jag kan föra över lite bilder från mobilen till plattan så att jag kan lägga ut lite bilder på bloggen.
annars får jag använda datan.
så ni får se oss lite. det va ju ett tag sen.

nu är det hög tid att bädda ner sig och lata sig i soffan. med tanke på hur ont jag har i min arm på grund av tränings verk där en muskel låst sig så ska jag nog ta det lugnt ikväll så det blir bättre i den till träningen i morgon.

//Elin//

Inga kommentarer: