lördag 11 januari 2014

produktiv dag

jag har fått en hel massa gjort idag. julen är ned packad för denna gången. bytt gardiner och fixat fint i fönstren. tvättat säkert sju maskiner tvätt och vikt.
plockat i ordning på övervåningen, rensat barnens garderober och gjort fint där.
städat köket, lagat mat, plockat och plockat. nu har jag precis lagt barnen. skönt att få lite egen tid. med datan och TV.
skänkta en liten dusch snart. sen ska jag bara lata mig.

det snöar ute och är trist. säkert halt också för det har regnat hela dagen. nu är de ca tre grader kallt och snö.
jag vill ju ha vår ju.
men det vill väl dom flesta nu.

ledig i morgon också, hoppas på fint väder så jag kan kasta minantroll i vagnen och gå en långprommenad.

på måndag är det jobb igen och sista veckan med hembesök, sen blir det att vara inne på mottagningen. spännande.  men samtidigt sorgligt eftersom det är mina sista två veckor och jag har framför mig innan sommaren.
får hoppas att dom inser att dom behöver mig i vår också. vill verkligen  inte sluta.

dags for dusch.......

//Elin//

Inga kommentarer: