söndag 12 januari 2014

snöig söndag

nu är vintern här. så nu är det vitt vitt vitt överallt.
undrar om januari och februari ska bli så här.
kanske även mars?

idag fick jag sov morgon ända till halv nio, kunde h sovit längre men jag vet ju hur det blir.... skallebank. inget kul. men idag mår jag toppen.
just nu väntar jag på att potatis gatan gen ska bli klar så vi kan äta. sen tror jag barnen och jag ska gå ut en sväng i snön.
har precis startat min utmaning. ska visa er på bild sen vad det innebär. det är träning alltså.
petri satte även upp stången igår så nu ska jag träna för att klara av att göra chins. tror det stavas så.
alltså dra mig själv upp till stången så att hakan är vid stången. just nu klarar jag det inte hela vägen, men en ska jag klara innan januari är slut. nu ska är styrkan komma tillbaka och åtta kilo ska bort. så är det bara.


ikväll blir de troligen gymmet. sen i morgon är det dags för jobb igen.
dagarna bara går....

//Elin//

Inga kommentarer: