tisdag 14 januari 2014

tisdag

fy bubblan vilket väglag jag hade till jobbet. inget skoj alls.
skulle hellre bullsat ner mig bland kuddar och täcke i sängen hemma än att åka och jobba.
men vad har man för val ?

nu sitter jag här på jobbet och längtar hem.
fast jag ska inte klaga. jag har världens underbaraste jobb och egentligen lider jag mer av tanken att jag ska sluta snart än av att vara här. men det är klart att vissa dagar är bättre än  andra.
idag ska vi ha möte. och det är ett sånt där möte man inte vill missa. så likabra att vara här och jobba .

idag har min stora dotter Felicia namnsdag. älskade dotter. men vi får väl fira det i helgen.
grattis på namnsdagen fina du.

nu är det väl dags att sätta fart och jobba lite.
men jag ska försöka skriva mer lite senare.

jag fick ett roligt telefonsamtal från vårdlotsen igår.
så operation kommer troligen att bli av vecka 9. vilket är sista veckan i januari. så nu gäller det att ta tag i räning och mat ordentligt.
jag vill ner 7 kg innan. känns omöjligt. men bara att kämpa !

// Elin//

Inga kommentarer: