onsdag 2 april 2014

känns kul och jobbigt !

att få en ny mage känns både kul och jobbigt.
ena minuten känns det toppen, man ser smal och fin ut.
känner sig smal och fin och njuter.
sen svullnar magen upp mer på eftermiddag / kväll och då känns det jobbigt,
då känne rman sig tjock.
de e trist !

idag har jag varit och hälsat på på jobbet.
super kul att träffa alla. och jag fick gott om komplimanger !
det är härligt !

väl hemma. känner mig ganska öm och trött nu ! men som vanligt en del att göra.
tvätt att vika, tvätt att hänga. mat att laga !

det finns alltid någe man ska göra..

just nu har jag lite ont.... så vila idag är nog ingen dum idé alls.
även om det finns en massa saker att göra.
chefen för mitt ena jobb tyckte att jag skulle komma tillbaka redan nu och jobba.
men jag sa att det ville inte kirurgen.
hon hade svårt att förstå varför.
min riktiga chef har inga såna svårigheter.
hon är helt underbar !

jag önskar att jag hade en fast tjänst där.
men det får man väl aldrig !


nu är det dags att ta de lugnt fixa barn inför natten och sen mysa ner sig i soffan !
det är planen för min kväll det !


//Elin //

Inga kommentarer: