tisdag 1 april 2014

första april

idag är det första april.
idag ska man driva med varandra.
idag fyller även min man år. och det är inget skämt.

igår va jag på återbesök.
det gick toppen bra, fick en massa beröm för läkningen.
svullen är jag, men den beräknas gå ner inom ett par tre veckor.
känns helt ok!
gördeln ska vara på ca 3 veckor till dygnet runt.
och tre veckor till efter det på dagtid.
mina ärr såg jätte fina ut sa hon. fick även se min nya
navel som va fin men svårt att se vad som blir slutresultat.

idag är en sån där tråk dag. egentligen.
tjurig man och tråkigt väder.
trots det försöker jag hålla mitt humör uppe.
va ute och gick för en stund sen.
det va kallt men skönt att få röra på sig.

jag fick en ny gördel igår föresten.
en storlek mindre. för den jag har börjar bli för stor.
känns toppen. så ikväll tänkte jag ta en dusch och sen sätta
på den nya rena fina gördeln.
den andra åker i tvätten.

i morgon ska jag iväg  till söderköping och familjeterapueten.
ska bli ett intressant möte. sen ska jag fika med en arbetskamrat !
och lämna in mitt sjukintyg.
hoppas att det blir en bra dag.
hade hoppats på att få titta på en lägenhet också men det blir nog inte så !


// Elin//

Inga kommentarer: