lördag 29 mars 2014

snart dags !

söndag och idag ställs klockan om till sommartid..... härligt!

i morgon är det dags för återbesök på US. det känns skönt. få ta bort stygnen och se att det läkt som det ska. se att det inte ligger någon vätska kvar osv.
ska bli skönt att se att allt är bra.
och ställa lite frågor som man har.

i morgon startar jag förhoppningsvis en hårdare diet och mer träning.
köpte ett löp band begagnad igår, så jag hoppas att det kan ge lite lättare promenad tillfällen.
att man kan gå framför tv även om man är ensam på kvällen med barnen.
jogga får jag ju inte än på ett tag.
men om man tar som mål en halv timma per kväll minst och sen går man ute så mycket som möjligt så måste det ju göra någon effekt.
jag ska i alla fall testa och se.... jag tänkte att jag tar mina easy tone skor på mig och så går jag. undrar hur lång tid det tar att gå en mil på löpband.?
nu ska jag försöka klara en bättre diet. förra måndagen när jag skulle starta så kändes allt blä och inget gick. och bättre att man satsar när man har lusten än att satsa när man inte vill alls.

idag ska jag försöka komma ut lite med barnen, kanske leka i lekparken en stund.
sen blir det lite tvätt och lite städ.
i morgon får jag ju inget gjort här hemma. och på onsdag ska jag till bvc så den dagen försvinner också nästan helt.
man får försöka så gott man kan att hinna en massa. snart ska jag ju börja jobba igen ! 17 dagar kvar nu!

nu sk ajag njuta av dagen !

// Elin//

Inga kommentarer: