tisdag 25 mars 2014

onsdag !

dagarna går.... idag är det onsdag och snart har det gått två veckor sen operation.
på fredag får jag duscha för första gången ordentligt.
ska bli så skönt.
på måndag den 31/3 är det dags för åter besök.
det händer en hel del just nu. och jag försöker ta tag i saker som kanske har blivit undanputtat ett tag på grund av att jag jobbat och tränat och umgåtts med familjen. allt annat har lixom kommit lite i sista hand.
och nu har jag lite mer tid att göra lite mer saker.

jag ska iväg till söderköping idag och umgås med min syster. vi ska kolla loppisar och så ska vi luncha.
jag letar efter en byrå till tv rummet. sen vi köpte ny soffa så känner jag att det skulle vara bra med ett skåp eller en byrå att ha lite leksaker i till barnen, vi har haft ett bort med hyllor under tidigare,men nu får inte de plats så då tänkte jag en byrå och kanske ett litet bord om man hittar något.
lite ljuslyktor kanske och något annat kul om man hittar någe.

ikväll kommer mina bästa vänner hit. och ska ha lite tjejmys. prata skit och ta ett glas vin eller te och äta lite gott snacks. i morgon kommer min andra bästa vän therese hit med sina tre grabbar.
denna vecka kanske kan få mig på bättre och bättre humör.
två veckor kvar innan sjukskrivningen går ut och jag längtar faktiskt till jag kan jobba igen. och än mer tills jag kan träna igen.

nu ska jag fixa till mig, sminket ska på, katttvätten ska genomföras och barnen ska fixas för dagis och sen bär det av till söderköping.

ha en toppen dag !

det ska jag ha !

// ELin//

Inga kommentarer: