måndag 24 mars 2014

tiden går.

igår va de två år sen jag kollapsade och petri hittade mig medvetslös på köksgolvet. 
jag vet fortfarande inte varför det hände. och det vet väl ingen annan heller. 
 men tiden har gått och jag har inte varit med om några attacker efter det.
en massa utredningar va jag ju på då. och det va jobbigt som tusan. magnetröntgen va de som va hemskast. det gör jag aldrig någonsin om.
fy !

nu står jag här två år senare och har precis fått min operation som jag kämpade för då.
många som känner mig tror ju att min kollaps berodde på all press och stress jag utsatte både mig själv och min kropp för. jag ville verkligen ner i vikt så att jag skulle få den här operationen.
och nu har jag fått den.
jag är inte helt i mål med min vikt. men jag har fått operation.och nu återstår tio envisa kilon att ta bort.och det ska jag lyckas med.

fast denna gången ska jag inte stressa eller fasta helt och hållet periodvis. utan nu ska jag fokusera på att må bra, äta rätt och njuta av livet med bra mat och motion. massa motion.

livet... here i come..... nu kör vi !

//Elin //

Inga kommentarer: