torsdag 27 mars 2014

äntligen fredag !

ja nu är det fredag . 14 dagar sen jag gjorde min operation.
och det känns så skönt att dagarna går mot mina små mål.
smärtan börjar mer eller mindre lägga sig och klådan likaså.
jag känner att prken börjar komma tillbaka även om jag fortfarande
är tröttare än jag brukar vara.
men sakta men säkert börjar jag känna att jag kommer tillbaka.

idag 14 dagar efter op får jag för första gången ta av mig gördeln helt och ta en dusch.
helt obeskrivligt underbart. ska bli så skönt.
jag kommer känna mig som en ny människa.

den 16 april går min sjukskrivning ut. ska bli skönt att komma tillbaka. även om jag fortfarande måste ha gördeln på mig när jag jobbar.
men jag ser fram i mot att komma igång igen !

idag ser det ut att bli fint väder så förhppningsvis kan jag möta upp tette och barnen och leka ute en stund.
sen åker ju dom tillbaka till dalarna i morgon . trist men så är det.

nu ska jag fixa varmvatten sen är det dags för en lååång dusch !

//Elin//

Inga kommentarer: