tisdag 27 maj 2014

prosit !!

stackars mig !

genomförkyld och hängig!
nyser och snorar och tårarna rinner och jag känner mig trött.....
så faktumet är väl ganska klart, jag är en sjukling.
ingen träning och inget jobb för mig denna vecka.
det känns trist. det är min sista vecka på kommunens hemsjukvård.
nästa vecka ska jag börja på vårdcentralen.
och då kan jag inte va sjuk.
jag vill inte va sjuk.
så ikväll får jag väl försöka ta en whiskey fast jag inte tycker om det !
men i läkande syfte !
så får det väl bli ingefärsthe till frukost !

det ska bli så skönt när jag får komma på återkontrollen den 9 juni och se ifall man får klartecken att träna magen igen..... då kan jag köra på full styrka. och det ska bli så kul och skönt....

men tills dess får jag väl vila och försöka få koll på kosten .
har ordnat en ny app som jag kan använda och kanske kan det ge en boost.
men nu när jag är sjuk är det svårt både att hitta lusten att äta och inte äta !
svårt att förklara men så är det !

nu sk jag laga klart kycklingfilén sen ska vi äta mat !

//Elin //

Inga kommentarer: