söndag 25 maj 2014

sjukling !

idag är jag hemma från jobbet. det händer inte ofta !
i lördags när vi skulle åka till västervik trodde jag att
pollen allergin hade blivit tio gånger värr.
men tydligen visade det sig vara en förkyldning.
startade förra veckan med ont i händer och fötter och sen bröt det ut.
jobbigt för man blir så trött och medtagen i kroppen !
näsan rinner ögat rinner och jag nyser och har feber.

så idag blir jag hemma och försöker vila upp mig satsar på att kunna gå på onsdag men vi får se !

i fredags va de vår bröloppsdag. och de va mysigt.
fem år har vi varit gifta nu.
tiden går !
i lördags skulle vi fira en vän genom att åka till västervik och strosa.
så det gjorde vi. mysigt med alla tjej kompisarna i gänget....
vi shoppade och skrattade och hade mysigt.
sen avslutade vi dagen med en middag på melkes krog i viken.
sen ville jag bara hem. kroppen va helt slut.
somnade halv nio på kvällen i soffan.

söndagen, morsdag. jag började morgonen med at samla en massa kraft sen slet jag igång och damsög torkade golv och städade nedervåningen.
sen väckte jag familjen. ja de små va ju vakna men inte de andra.
sen gick jag ut med panodil intagen och klippte gräset så nu är det gjort för några dagar.
sen grillade vi på eftermiddagen. väldigt mysigt,

idag är det dagis dags för de små och felicia drog iväg till skolan.
jag skulle ha dragit till jobbet men, idag får jag ta det lugnt !

//Elin //

Inga kommentarer: