fredag 27 juni 2014

fredag idag !

idag längtade jag hem redan innan jag åkte till jobbet. :-(
men vad gör man pengar måste in och eftersom det är personalbrist så måste man ju ställa upp för gruppen.
idag sitter jag i receptionen hela dagen. från 7:30 till 17:00. hem till barnen blir det inte förrän sent. komer hämta dom från dagis mellan halv sex och sex och det känns inget skoj alls. för sen är det ju läggdags mellan 18 och 19.
men nu kommer ju helgen och då ska jag absolut inte göra något annat än att umgås med min familj och bara ha det skönt. nästa vecka är det inte lika mycket långa turer på jobbet så då komme rjag hinna med mina filurer lite mer.
tror aldrig jag kommer vänja mig vid att vara borta ifrån mina troll. saknaden blir lixom lika stor varje dag !

i helgen kommer Michelle hem. (petris näst äldsta dotter) med sambo så det blir kul att träffas och kul för barnen att träffa sin stora syster som dom så sällan träffar !
hon bor i motala så det blir ju inte att vi ses så ofta.
så vi får se vad helgen för med sig och vad vi hittar på !

om tre timmar och 20 minuter får jag gå hem.... :-)


//Elin//

Inga kommentarer: