måndag 17 november 2014

det tickar neråt.

dagen d kom, mitt elmål nummer1 nåddes. jag har gått ner mer än fem kilo.
5,7 för att vara exakt. och det känns toppen.
jag har klippt mitt hår som va min belöning efter fem kilo. och nu gäller det bara att sätta upp ett nytt bra mål.
jag vet inte vad jag ska belöna mig med. men jag funderar.

kanske en surfplatta eller en nagelbehandling eller beställa kläder för 1000 kr. eller ja jag vet inte. vad kan man hitta på ! ?

idag är det måndag och ny arbetsvecka. jag tappade ut en av mina shakar i bilen för att väskan ramlade i morse så jag fick inte med mig min vitamin shake som jag ska dricka efter lunch och middag. det va inte bra. men men. bara gilla läget och ta nya tag i morgon !

igår blev det bara en lugn promenad med familjen ingen rask och ingen träning så det känns lite i samvetet idag ! men jag får ta ifatt det idag och ta mig i kragen för en promenad.
det enda som känns jobbigt idag är att jag har en malande migrän som jag hoppas ger sig till i morgon !
om inte annat så kanske en rask promenad gör susen på den !

Petri ligger sjuk hem med hosta och allmän sjukdom känsla.
stackarn  ! låter hemsk i sina luftrör......
barnen är i alla fall friska och glada. så dom är på dagis idag och har kul !

i morgon hoppas jag att vågen visar ytterligare några hg neråt. man blir så glad och får sån energi boost och självförtroende boost av det.


mörkt och dystert ute men skönt att snön lyser med sin frånvaro. jag vill inte ha snö just nu.


nu sk ajag sätta fart !

//Elin//

Inga kommentarer: