onsdag 19 november 2014

chockad dietist

jag va hos min dietist idag. jag försöker ha en tid en gång per månad till henne så att jag har lite press på mig för att klara mina mål.
plus att hon har en sån där våg som mäter både fett och muskelmassa vatten och vikt.
sen för ju hon in det i journalen så att det syns att jag faktiskt gör något rätt.

hon blev så förvånad idag när jag kom och hade gått ner nästan sju kilo sen sist.
så vi bestämde en tid om en månad igen och tills dess satte jag målet att gå ner mint 3,7 kilo.
och går det i denna takten så borde det inte va några problem. så borde det gå ganska smidigt.
denna veckan som gått har gått super bra.
känner mig pigg och glad och har varken dumpat eller fått sockerfall. så vem kan vara gladare än jag?

mitt mål är att gå ner 4,3 kilo egentligen . men mitt första lilla mål är 3,4 kilo då väger jag mindre än jag någonsin gjort.

det va så kul att se dietistens min när hon såg hur mycket jag har gått ner hittills så jag vill ge henne en chock nästa gång igen. så det där målet ska jag klara. målet är att innan julafton ska jag väga 4,3 kilo mindre. men ju snabbare dom försvinner desto bättre.
innan min födelsedag ska jag väga 9,4 kilo mindre. så jag har lite tid på mig men jag ska kämpa och jag ska lyckas.

//Elin //

Inga kommentarer: