fredag 1 februari 2008

fredag !

så där nu är det fredag igen... suck... barnen kommer att åka iväg idag till sina andra föräldrar. och vi kommer att vara ensamma !! kan kännas tomt ibland.
idag är jag så trött. skulle vilja sova bort denna dagen. men det går ju inte. så jag har varit hos arbetsförmedlingen och jag har sökt ett jobb, så det känns ju bra...

igår va jag på friskis och svettis och min kompis Malin va med och testa. de va kul. vi är så duktiga.... det kändes kanon skönt att träna. men jag vet inte om jag är trött idag på grund av det eller om det är något annat. trött är jag i alla fall. men jag har ingen träningsverk. och det är ju skönt ! och samtidigt inte. känns inte som att man har gjort någe!
men det har jag ju !

nu ska jag laga lite lunch, men jag skriver säkert mer senare !

jo föresten. jag lyckades inte medmålet att gå under 100 före den sista januari. 7 hg återstår ! känns lite irreterande, men kanske att jag lyckas tills i morgon !
om inte annat så får jag väl sätta upp ett nytt mål jag har ju ett mål där jag ska minska 40 kilo innan min födeledag. och till de e de ju bara 3,7 kg kvar på 20 dagar ! kanske att det går !

kram och på återseende !

Inga kommentarer: