lördag 2 februari 2008

helgerna är svåra !!

hej !
idag är det lördag, så igår skjutsade jag iväg barnen, känns lite trist, och samtidigt skönt, fick sov morgon idag, vet inte hur länge sen de va jag sov till halv elva.... men såååå skönt....
igår gjorde vi inte så mycket, både petri och jag va trötta så vi la oss i soffan åt lite kvälls mat och tittade på två filmer. lite annorlunda filmer men helt ok !
så somnade vi väl runt tolv snåret i natt och jag sov till halv elva och vakna då av telefonen ! men de gör ju inget, sov ju länge ändå !!!
så har jag ätit frukost och eldat och nu preci shar jag tränat en timma på x-boxet, de va skönt men jobbigt ! men det ska de ju va annars är det ju ingen meningen med det, nu sitter jag och äter mellis och vi ska snart åka ut i skogen med vovvarna. men det stormar ju som tusan idag. suck, inget skönt, pluss att det kommer lite snö också ! men de skulle inte göra något om det inte blåste, för det e det värsta jag vet, jag blir så yr i huvet när det blåser !

helgena är lite svårare än vardagarna. när jag är ensam tränar jag och går prommenader och äter rätt hela tiden, eller till 90% av dagarna i alla fall. men så när barnen och petri är hemma så blir jag nästan förlamad, fast det är väl att man så gärna vill umgås med dom så man offrar inte en timma på att träna eller så. trots att en timma är lite tid.
i morgon ska jag jobba natt igen, det va ju ett tag sen jag gjorde de. men nu ska jag testa igen om jag klarar av det. jag tycker det blir så jobbigt med maten när jag jobbat ! men jag får fösöka!
ingen rutin alls känns det som !

ja de löser sig !

jag kanske skriver mer senare ! jag kom ju inte under 100 idag heller... 6 hg kvar ! suck !
men kanske i morgon !

kram och på återseende !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå tjejen!!
Hoppas det funkar för dig med att jobba natten. Hoppar och håller tummar och tår för att dom där 6 hektona ska försvinna nu.
Vi höres!!

Kram i massor

Anonym sa...

Fanken, min bloggadress vill aldrig synas så jag provar igen.

Kramiz Tina