måndag 4 februari 2008

natt jobb!

hej !
nu är det måndag, och i natt jobbade jag! fy va trött jag va vid halv fyra snåret, trodde jag skulle somna, men jag höll igång så att jag skulle hålla mig vaken, huvudverk fick jag ockå, det va mindre roligt, men natten gick bra i vilket fall. kämpigt när man ej har jobbat på länge. men nu vet jag ju att allt är sig likt, men det är jobbigt med maten när man jobbar natt. och inte har jag gått ner någe sen igår heller. jag måste träna idag, känns som om jag är en latmask idag, tränade ej igår. men jag ska träna idag. medans barnen är på sitt fritidsintresse...
jag ska gå ut och gå i skogen med vovvarna först och sen ska jag träna. och så ska jag fixa värme i huset, för nu känns det att man inte eldat på et tag.....

jag hoppas att jag till i morgon har gått ner under 100. för nu börjar det kännas lite retsamt att aldrig komma under. och det är ju ändå ett stort mål för mig, för alla mullisar tror jag!
sen är väl målet ännu större att komma ner till sin ideal vikt, men det tar ju lite längre tid, ska bli så skönt att få gå på friskis och svettis i morgon !

jag skriver mer senare !

kram och på återseende !

Inga kommentarer: