måndag 4 februari 2008

bilder 4,5 månader efter operation !

hej igen ! nu har jag tagit lite fler bilder, dessa är 4,5 månader efter operation. kanske inte de bästa bilderna men man ser ju lite i alla fall. jag lägger in en bild som är lite äldre först och sen en på hur det är idag, ni kanske ser skillnaden för det gör inte jag ! tyvär, i alla fall inte så mycket än.... men man kankse ser snart. jag känner ju på kläderna att dom blir större i alla fal, och det är skönt. men jag vet inte om det är kladerna som blir större eller om det är jag som blir mindre ! fniss! här kommer bilderna !



detta är ca 1,5 månader efter operation...









detta är ca 4,5 månader efter operation.













dom här byxorna va för små innan operation, men nu är dom allt annat än små tror jag ! fniss !








så där nu har jag uppdaterat med bilder håll till godo så kommer det flera om ett par veckor igen !

kram och på återseende !

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå det är väl klart man ser skillnad knas där.
Kraam