måndag 4 februari 2008

tränat !

så, jag gick en halv timma i skogen och de va skönt ! få komma ut lite och röra sig när man har sovit på dagen. sen när jag kom in så tränade jag 46 minuter på x-boxet. det va mindre skönt! kommer ha träningsverk i morgon antar jag, och då ska man till friskis. det blir roligt! hoppa runt med träningsverk...... men det går ju över det med !
nu sitter ja här med skallebang, tyvär. lite migrän troligen för att jag jobbat i natt och sovit för lite och druckit för lite. men det går väl också över så småningom, om inte annat så är det väl snart dags att sova i alla fall 1 och då kan man ju hoppas att det går över tills i morgon ! jag har tyvär lite krångel med min nacke av någon anledning, vilket leder till spänningsverk som i sin tur leder till migrän i mellan åt ! ska be petri om lite massage på nacken sen ! de e sååå skönt !

jag måste säga att jag håller både tummar och tår för att jag står på 99,9 i morgon , nu börjar jag bli trött på att ligga på strax över 100. inget skoj alls.... men ner ska jag och ner går det ju om än lite sakta just nu men det går i alla fall !

operationen är fortfarande det bästa jag gjort... helt underbart att känna att man krymper ! och i natt när jag jobbade så va de en farbror som blev chockad över hur liten jag blivit och hur ung jag såg ut, han tyckte att det va stor förändring på den här 1,5 månader vi inte setts. lite kul ! han va nästan förstummad och kände först inte igen mig, förrän jag började prata !ha ha ! ja de e lite små kul att få den effekten också !
i helgen ska jag träffa tette och det har jag inte gjort sen innan jul så det blir skoj !

jag skriver senare !

kram och på återseende !

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att det gick bra att jobba trots att du var trött.
Hoppas med dig att vågen visar det du vill imorrn.
Kraam vännen