fredag 8 februari 2008

fredags träning !

ha ha ! jag va bara tvungen att skriva en gång till ikväll ! fniss! jag har precis nyss tränat i 47 minuter. på x-boxet, det gick bra, menjag är nog lite trött i kroppen just nu för jag orkade inte så som jag brukar, det känndes tio gånger så jobbigt idag, och det gjorde de på friskis igår också ! men huvudsaken är att jag tränat idag också !


för det känns som om en hund prommenad på mellan 30-45 minuter är för lite motion när man försöker minska i vikt....
nu tränar jag ju i alla fall minst fyra dagar i veckan och går prommenad minst fem dagar i veckan! så jag får väl anse att det är väldigt bra. och nu har jag ju hållt på med träningen så pass länge att jag kan anse att jag fått rutin på den ! men det kan kännas himla motigt i mellan åt. men jag tvingar mig ! och det går ju bara man kommer igång ! så nu är det i alla fall gjort för idag med ! får se om jag vilar i morgon och tvingar syrran träna friskis på sönad efter kalaset ! det passar ju bra!

nu ska jag åka iväg och släppa vovvarna och sen ska jag natta barn. men jag skriver i morgon igen !

puss och på återseende !

1 kommentar:

Anonym sa...

You go girl!!!

Pözz å Kraam