fredag 8 februari 2008

fredag kväll!

hejsan !
nu är det fredag kväll och klockan är snart läggdags för barnen eftersom vi ska upp skapligt i morgon ! det blir stan i morgon i stället för idag. petri tyckte att det va bättre, så idag har jag städat barnens rum och fixat lite... inte alls gjort mycket egentligen. ganska tråkig dag måste jag säga, trött och seg och frusen är jag. men de hör ju till när man går ner i vikt....

idag pekade vågen på 99,6 kg vilket känns skönt för då vet jag att jag garanterat är under 100... men jag kommer inte att lyckas med fyrtio kilo innan min födelsedag. men man kan ju inte sätta för stora mål heller. jag får vara realist. vilket kan va svårt. men jag har ju gått ner dessa kilon så himla fort så jag tror det kan vara bra om det går lite långsammare en liten stund så kroppen hinner med, jag läste någonstans att det inte är bra för hjärtat att gå ner för fort. så det kan ju va bra att det går lite lugnare nu ! men jag vill ner till min normal vikt, helst i går ! fniss!

nu tänkte jag att jag skulle ta och träna 46 min innan barnen går och lägger sig för då kan jag inte stå och hoppa utanför deras dörr. jag tror jag känner mig skönare i kroppen om jag tränar lite nu och sen slappar resten av kvällen....
får ju ångest annars !

jag skriver nog inte så mycket mer ikväll, men jag kan skriva i morgon igen !

puss och på återseende !

Inga kommentarer: