fredag 8 februari 2008

fredag!

halloj allihopa !

nu är det fredag morgon och kl är halv tio på morgonen. jag är trött, men i vilket fall så har jag varit ute på 45 minuters långis med vovvarna. jag kan tyvär inte träna idag för jag har skallebang. så jag struntar i att träna nu på morgonen i all afall ! får se om jag tar det i kväll i stället . jag har i alla fall redan gått 4000 steg med stegräknaren så motion har jag ju fått.

jag tror att jag och barnen ska möta upp petri i stan i dag och åka till city gross och handla. vi behöver en massa saker till söndagen. så då blir det billigare att handla i stan. det är så sjukt egentligen att det är sån skillnad, bara på att köpa kaffe sparar vi in 100 kr på om vi köper tio paket i stan i stället fr här nere. man kan ju bara tänka sig vad det blir per år... vi som dricker en hel del kaffe också !
kött är ju samma sak, fast det handlar vi i stan enbart därför att vår lokala affär ibland säljer gammalt kött som både luktar illa och är missfärgat, det har hänt flera tillfällen att man fått gå tillbaka, så kött köper vi alltid i stan. mycket bättre, samma med frukt, den är mycket billigare i stan, här nere har man ju knappt råd att handla.
så jag tror att vi ska åka in till stan idag...

nu ska jag ta lite kaffe och så mina piller och sen ska jag duscha och fixa i ordning mig.... nu va det ett tag sen som jag sminkade mig och gjorde i ordning på i håret ordentligt, sminkar mig gör jag ju lite varje dag, men jag menar ordentligt !

jag skriver mer senare...

och Tina... tack för ditt stöd, jag ser alltid fram i mot dina m´kommentarer på det jag har skrivit.... och så himla gulligt av dig att läsa mitt svammel...

kram och på återseende !

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart jag ger dig mitt stöd, vi har ju vart vänner ett bra tag nu även om vi inte ses så himla ofta.
Och jag vet ju hur mycket du har velat det här oxå, så mina kommentarer tar inte slut ännu på att bra tag framöver. Du är superduktig, jag är stolt över dig!!!

Kraam vännen