måndag 28 januari 2008

måndag morgon !

så där då , då va måndag morgonen förbi och jag har varit sååå duktig.... först gick jag en 40 minuters prommenad med hundarna i skogen. sen direkt efter så tränade jag 50 minuter på x-boxet. dö jobbigt !
jag har sån träningsverk i benen, knäna för att va exakt... men jag ska ändå träna friskis i morgon, och de kommer att känna hemskt....
sen efter jag tränat har jag klyvt ved och eldat så nu snart ska jag hoppa in i duschen. det ska bli skönt, för nu fryser jag... jag ska mäta mig innan jag duschar också, se om jag minskat i cm något...
jag tycker de själv, men jag vet inte...

ikväll ska jag gå en prommenad och möta petri annars ska jag nog inte göra så där jätte mycket, städa och laga lite mat och se om jag på något sätt kan komma till affären! men bilen är trasig, suck....
nu är klockan snart 12 och jag har redan fått ihop nästan 9000 steg, så det blir nog inga större problem att få ihop 10000 idag !

jag skriver mer senare när jag mätt mig !

kram och på återseende !

Inga kommentarer: