lördag 26 januari 2008

träning på x-box

hej igen ! jag lyckades träna 46 minuter på x-boxet, tyckte de va lagom att börja med nu när jag inte kört det på länge plus att jag har ont i rygg och nacke....
det va skoj.... men friskis och svettis är jobbigare helt klart, om det beror på att man är i grupp och tvingar sig själv klara mer än man egentligen kanske skulle göra eller om det beror på något annat vet jag inte... men x-boxet är helt klart ett bra hemma tränings sätt. om jag inte orkar med maskinen så kan jag köra på xboxet eller kombinera 45 minuter x-box och 20 minuter på maskinen, sen lär jag väl va helt död kan jag tro... men man kan ju testa !

i morgon vet jag ju inte än om det blir friskis, jag hoppas väl lite på de, men man vet aldrig !
annars får jag träna på x-boxet eller maskinen i stället, för någon prommenad lär jag nog inte hinna i morgon! hoppas att jag gått ner lite till i vikt i morgon annars blir jag deppig, för annars vet jag inte om jag hinner ner under 100 innan den sista januari !
hoppas hoppas!!!!

nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag nog släppa ut mina hundar på en liten kortis.... men jag skriver igen i morgon och berättar om disney om ice och min dag !

kram och på återseende !

1 kommentar:

Malin sa...

Du är så underbart duktig!!!!
Kram Malin